פעילות ספורטיבית לגיל השלישי


להיות מעורב בספורט ופעילויות אחרות היא דרך מצוינת לעזור לך להישאר בכושר. זה יכול גם לתת לך תחושה של סיפוק. ישנם סוגים רבים ושונים של ספורט לבחירה ואתה תהיה בטוח למצוא אחד שאתה נהנה.

מהי החשיבות של הפעילות הספורטיבית לגיל השלישי?


באופן מסורתי, ספורט נתפס כדרך לשמור על כושר גופני ולהישאר בריאים. עם זאת, ישנם יתרונות רבים אחרים הקשורים לספורט, שאינם קשורים בהכרח לכושר. אלה כוללים יתרונות חברתיים ופסיכולוגיים, כמו גם יתרונות פיזיים. למעשה, ספורט הוא דרך מצוינת לשפר את בריאותם הגופנית והנפשית של הילדים. ספורט הוא גם חלק חשוב באופיו של הילד, מכיוון שהם מלמדים אותם לשאוף להשיג את יעדיהם. ספורט גם מלמד ילדים לקחת סיכונים, לחשוב בצורה ביקורתית ולפתח השקפה אופטימית על החיים.

באופן מסורתי, ספורט נתפס כפעילות עבור בנים ובנות, כאשר נשים וגברים לרוב אינם נכללים בספורט תחרותי. עם זאת, ישנם מספר ענפי ספורט המיועדים לנשים וגברים להשתתף בהם. ישנם גם ענפי ספורט מאורגנים בבתי ספר ובגנים ציבוריים, כמו גם ספורט מזדמן במגרשים שכונתיים.

במהלך גיל ההתבגרות, גיבוש זהות הוא מעבר גדול. זו אחת הסיבות העיקריות לכך שהורים מעודדים את ילדיהם להשתתף בספורט. עם זאת, ישנם גורמים רבים המשפיעים על התנהגותם של ספורטאים, כולל גורמים תוך אישיים, גורמים חברתיים וגורמים סביבתיים. לדוגמה, הסביבה בה משחקים ספורט יכולה למלא תפקיד גדול בשיעורי הפציעות.

לפרטים נוספים על פעילות ספורטיבית מומלצת לגיל השלישי – לחץ


Posted

in

by

Tags: