לימודי NLP

לימודיי ניתוב לשוני פיזיולוגי

קבלת אישור ניתוב לשוני פיזיולוגי (NLP) יכולה לעזור לך להתחיל בקריירה שלך בעולם העסקים. אם חשבתם לקבל אישור בתחום זה, הנה כמה דברים שיש לקחת בחשבון.

האם ללמוד NLP שווה את זה?

בין אם אתם מחפשים פיתוח אישי או מקצועי, NLP כיסיתם. זה יכול לעזור לך להפיק את המרב מעצמך על ידי זיהוי מה שהופך אותך למיוחד באופן ייחודי.

החלק הטוב ביותר הוא שניתן לעשות במגוון דרכים. ישנם קורסים מקוונים, כמו גם לא מקוונים. ישנם גם מספר ספרים בנושא שתוכלו לבחור מהם.

קורס NLP מלמד אותך על המוח, למה הוא מסוגל ומה הוא לא יכול. הקורס גם מלמד אותך להיות מודע יותר לעצמך ולאחרים. באותו אופן, זה יכול לעזור לך להיות פרודוקטיבי יותר במקום העבודה.

NLP יכול גם לעזור לך לשפר את בריאותך. אתה יכול להשתמש בו כדי להתגבר על דיכאון או חרדה. זה יכול גם לעזור לך להסתדר עם המשפחה והחברים שלך. זה יכול גם ללמד אותך כיצד להתמודד עם זיכרונות בעיות.

NLP אינו מיועד לכולם. אתה צריך להיות מוכן לקחת על עצמו את האתגרים שמגיעים איתם. כדי להפיק את המרב מהזמן והאנרגיה שלך, אתה צריך לדעת למה אתה נכנס. אתה יכול גם למצוא מנטור או להצטרף לקבוצת Mastermind אם אתה זקוק להדרכה נוספת.

קורס ה- NLP אולי לא מיועד לכולם, אך ישנם מספר יתרונות ללימוד הטכנולוגיה הזו. זה יכול לעזור לך להסתדר עם אחרים, לשפר את כישורי התקשורת שלך ולמצוא את מטרת חייך.

איך לומדים ניתוב לשוני פיזיולוגי?

בעיקרון, ניתוב לשוני פיזיולוגי היא גישה פסיכולוגית לתקשורת, התפתחות אישית ופסיכותרפיה. זה מלמד אנשים להשתמש במוחם כדי להשיג את יעדיהם. זה מועיל לתחומים יצירתיים רבים, כולל מכירות וניהול פרויקטים.

ניתוב לשוני פיזיולוגי פותחו בשנות השבעים על ידי ריצ'רד בנדלר וג'ון גרינדר. הם ניסו להבין איך אנשים למדו. הם גילו שאנשים לומדים דרך חוויות חושיות, והם הצליחו ליישם זאת על תהליך הלמידה.

הם גילו את התיאוריה כי ניתן לשנות את התנהגותם של אנשים באמצעות שימוש בשפה. הם גם גילו שאנשים יכולים להיות מאומנים לשנות את התנהגותם. ניתוב לשוני פיזיולוגי מספקות גם כלים להתמודדות עם התנהגויות קשות.

ניתוב לשוני פיזיולוגי הוקמה על ידי קבוצה של אנשים שנפגשו באוניברסיטת קליפורניה בסנטה קרוז בראשית שנות השבעים. הם התעניינו לגלות דפוסי תקשורת ספציפיים. הם ריכזו רשימה של דפוסים אלה, והם השתמשו באלה כדי ללמד אחרים.

תכנות נוירו-לשונית היא שילוב של מדעי המוח, עיבוד השפה ומדעי המוח של ההתנהגות. זה נועד לשנות את הדרך בה אנשים חושבים ומרגישים, וזה עושה זאת על ידי שינוי הקשרים הנפשיים שיש לאנשים. זה גם מנתח את האסטרטגיות בהן משתמשים אנשים מצליחים.

ניתוב לשוני פיזיולוגי מלמדת אנשים כיצד להשתמש במוחם כדי לבצע שינויים חיוביים. זה גם עוזר לאנשים עם מגוון בעיות בריאות, כולל פוביות, PTSD וחרדה. זה יכול גם לעזור בשיפור תקשורת בינאישית ויחסים בין אישיים. זה שימושי גם למכירות, ניהול פרויקטים ומנהיגות.

כיצד לבחור לימודיי NLP?

בחירת לימודיי הניתוב לשוני פיזיולוגי הנכונה תעזור לך להשיג את המטרות שלך. NLP היא טכניקה פסיכולוגית המשלבת תהליכים שפה ותהליכים עצביים כדי לחשוף כיצד הלך הרוח שלך משפיע על התקשורת שלך. תרגול טכניקות NLP עשוי להגביר את הביטחון שלך ולשפר את כישורי התקשורת שלך.

מתרגלי NLP מאמינים כי כל פעולה אנושית היא חיובית. הם גם מאמינים שאנשים מצליחים יכולים להתאים את האסטרטגיות שלהם. תהליך זה מוביל לריפוי עצמי, שיכול להפוך את חוסר התקווה הנתפס.

NLP היא גישה פסיכולוגית המגובה בלימודי קליני. מתכנתים נוירו -לינגוויסטיים משתמשים בשפה והתנהגויות כדי לנתח נקודות מבט ולשינוי אמונות. הם גם מפתחים מודלים כיצד הדברים עובדים.

ישנם כמה גופים מקצועיים האחראים על ויסות ה- NLP. ארגונים אלה מחייבים את המתרגלים לעקוב אחר סטנדרטים ספציפיים. הם גם מספקים הסמכה לתוכניות NLP קיימות.

ישנן שתי דרכים ללמוד NLP: מקוון ולא מקוון. קורסים מקוונים נוחים יותר למי שאינו מסוגל לנסוע לקורסים באופן אישי. קורסים אלה מאפשרים לך גם לשאול שאלות ולתרגל את הטכניקות.

ישנן מספר תוכניות סמינריון המציעות הסמכה ב- NLP ואימון חיים. יש להם מועדים גמישים ותעודות הניתנות לשיתוף. עם זאת, חשוב לשאול את המטפלים הפוטנציאליים שלך לגבי הסמכתם. אם הם לא סיימו קורס NLP מוכר, עשויה לעבוד על עבודתם.


Posted

in

by

Tags: