טיפולים הוליסטיים בפסיכותרפיה

בין אם אתם מחפשים דרך חדשה לטפל בבעיות הבריאות שלכם, או שאתם פשוט מעוניינים בדרך חיים חדשה, יש כמה טיפולים הוליסטיים לפסיכותרפיה היום. אם תלמד יותר על הגישות השונות לריפוי, תוכל לגלות איזה טיפול הכי טוב עבורך.

מהו הטיפול ההוליסטי הפופולרי ביותר?

בין אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לרפואה הקונבנציונלית, או שאתם רק רוצים ללמוד יותר על איך הגוף שלכם עובד, טיפול הוליסטי יכול להיות בחירה טובה. גישה זו רואה את הנפש, הגוף והרוח כאחד, ומטרתה לעזור לך לשקם את האיזון ולמנוע מחלות. לעתים קרובות משתמשים בו בשילוב עם רפואה קונבנציונלית כדי לקדם ריפוי.

יש סוגים רבים של טיפולים הוליסטיים, והם נעים בין טיפולים חד-פעמיים לפגישות רגילות. יש טיפולים פופולריים יותר מאחרים.

הטיפול ההוליסטי הפופולרי ביותר בבריטניה הוא רפלקסולוגיה. רפלקסולוגיה כוללת שורה של שיטות מיקרו-תנועה שמטרתן לשחרר מתח, לשפר את ההרפיה ולקדם ריפוי. זהו טיפול בטוח לאנשים בני כל הגילאים, וניתן להשתמש בו לטיפול במגוון רחב של תסמינים.

דיקור סיני הוא גם שיטת ריפוי הוליסטית פופולרית. דיקור סיני משתמש בכימיקלים המקלים על הכאב הטבעי של הגוף כדי לשחרר לחץ מנקודות בכל הגוף. טיפול זה יכול לשמש למגוון רחב של מחלות, החל בהתכווצויות שרירים וכלה בכאבי ראש.

עוד טיפול הוליסטי פופולרי הוא יוגה. טיפול זה כולל מתיחות, תרגילי נשימה ומדיטציה עמוקה. זה כבר הראה לעזור עם עייפות ונדודי שינה. הדבר יכול גם להועיל בטיפול בחרדה ובדיכאון.

הטיפול ההוליסטי השני הפופולרי ביותר הוא עיסוי גוף. עיסוי גוף הוא טיפול הכרוך בשימוש במגע העור כדי לשפר את מחזור הדם ולקדם את ההרגעה. ניתן להשתמש בו לטיפול במגוון בעיות בריאות, כולל מתח, התכווצויות שרירים ודלקת העצם.

מהם הטיפולים ההוליסטיים הטובים ביותר?

בין אם אתם מחפשים עזרה עם חרדה, דיכאון, התמכרות, או בעיות נפשיות אחרות, טיפול הוליסטי ע"י אורטל קמר יכולה לעזור לכם לחזור למסלול. המטרה היא לשפר את רווחתכם הכוללת על ידי התמקדות בנפש, בגוף ובנפש. תלמדו על מנגנוני התמודדות ועל בחירות אורח חיים בריאות שיכולות לעזור לכם להשיג בריאות אופטימלית.

הטיפולים ההוליסטיים הטובים ביותר הם אלה שמתאימים לך. הם יכולים לעזור לך להתמודד עם לחץ, לשפר את התפקוד הקוגניטיבי שלך ולהקל על תסמינים של מחלות גופניות. השיטות עשויות להיות מעט שונות עבור כל אדם, אך הן יכולות לעזור לך למצוא גרסה בריאה ומאושרת יותר של עצמך.

עליך להיות זהיר ולוודא שאתה בוחר מטפל עם התעודות והניסיון המתאימים. שאל על הכשרתם ועל השתייכותם לבתי חולים או לארגונים מקצועיים.

מטפל הוליסטי בדרך כלל ישאל על ההיסטוריה המשפחתית שלך, זהות מגדרית והעדפות מיניות. הם יעריכו את מצב הבריאות הנוכחי שלך. הם גם ימליצו על טכניקות שתוכלו להשתמש בהן בין הפעילויות.

רבות מהטכניקות המשמשות בטיפול הוליסטי מבוססות על הרעיון של החזרת יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף. תרגילי נשימה ושיטות אחרות לניהול לחץ יכולים לעזור לך להתמודד עם לחץ יומיומי.

דיקור סיני הוא עוד טיפול הוליסטי שמשתמשים בו לעתים קרובות. תרגול זה כרוך בשימוש במחטים עדינות כדי לעורר עצבים ושרירים. המטרה היא לעודד שחרור של מתח גופני, מה שיכול לעזור לך להיות יותר פתוח למצבים רגשיים.

מהי גישה הוליסטית בפסיכולוגיה?

פסיכותרפיה הוליסטית (באנגלית: Integral Psychotherapy) היא שיטת ריפוי המשלבת טיפולים מסורתיים בגישות חלופיות. המטרה של טיפול הוליסטי היא להחזיר אדם לשלמות. הוא עשוי לכלול פעילות גופנית, טכניקות נשימה ומדיטציה. זה יכול לכלול גם מגוון של התערבויות מבוססות ראיות.

פסיכותרפיה הוליסטית מתמקדת בקשר שבין נפש, גוף ורוח. הוא משתמש במגוון שיטות ריפוי כדי לעזור ללקוחות להשיג קבלה עצמית והערכה עצמית. זה גם עשוי להקל על הסימפטומים של מצבים רגשיים מסוימים.

אחד ההיבטים החשובים ביותר של פסיכולוגיה הומניסטית הוא אמפתיה. זו היכולת של מטפל לראות את העולם מנקודת המבט של הלקוח. הוא גם מתמקד בהערכה חיובית ללא תנאים.

טיפול הוליסטי בדרך כלל לא מכוסה על ידי ביטוח. זה עשוי להיות משולם מהכיס. אתה צריך גם לבדוק כדי לוודא שהמטפל שלך מורשה במדינה שלך.

תפקידו של מטפל הוליסטי הוא להעריך את מצבו הנוכחי של האדם לתפקד, לקבוע מטרות ולתכנן מסלול טיפול. טיפול הוליסטי הוא גמיש וניתן לתפור אותו כדי לענות על צרכיו של הפרט.

חשוב לזכור שטיפול הוליסטי הוא תהליך שאינו מרפא. במקרים מסוימים יהיה צורך להמשיך בטיפול במשך מספר שנים.

טיפול הוליסטי עשוי לכלול טכניקות נשימה, מדיטציה ונשימה עמוקה. זה גם יכול לשלב היפנוזה. היפנוזה גורמת למצב רגוע ומאפשרת לחולה להפעיל מחדש סוכני ריפוי.


by

Tags: